sobota, 2 marca 2013

Amanda Seyfried

Hej, upragniony weekend w końcu nadszedł. W szkole po  feriach nawet dobrze, nauczyciele nie zadawali dużo i nie było kartkówek.
Dzisiaj następna ikona stylu: Amanda Seyfried. Uważam, że ma naprawdę świetne wyczucie stylu. A na dodatek ma piękną figurę i cudownie wygląda w kobiecych kreacjach. Poniżej zdjęcie z Oscarów 2013, gdzie wystąpiła w sukni Alexandra McQueena. Ja osobiście uwielbiam filmy w których zagrała.
Oglądaliście filmy z nią?
Podoba wam się jej styl?


Źródło:Pudelek.pl



13 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do The Versatile Blogger :)
    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    tak jest bardzo ładna uwielbiam film i wciąż ją kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję miło, że tak uważasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ogladałam ;)
    świetna jest ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądała <3
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto jak, ale ona ma wyczucie stylu :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :P
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta sukienka. :) ciekawy blog. :) obserwuje. :)
    misselegant06.blogspot.com
    bloglovin.com/misselegant06
    twitter.com/misselegant06

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ją chyba znam z "Wciąż ją kocham". Nie pamiętam czy oglądałam ją jeszcze w jakimś innym :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sukienka :D
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ;]
Zostawiajcie linki do siebie, chętnie do was zajrzę ;D